Przycisk wyjścia

Modele / Skrypty / Textury / Fonty / Dźwięki / etc.

Przycisk wyjścia

Postprzez grzegorz2047 » 06 Lut 2012, 16:30

Skrypt musi być w Game object

Kod: Zaznacz wszystko
function OnGUI () {
   if (GUI.Button (Rect (10,10,150,100), "Wyjdź z gry")) {
      Application.Quit();//wyłącz aplikację
   }
}
grzegorz2047
 
Posty: 34
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:38
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Przycisk wyjścia

Postprzez wioluskaelk » 16 Maj 2015, 10:34

v
Kod: Zaznacz wszystko
oid OnGUI () {
   
      DisplayName();
      DisplayPointsLeft();
      DisplayAttributes();
      DisplayVitals ();
      DisplaySkills ();
      if(_toon.Name == "" || pointsLeft >0)
         DisplayCreateLabel();
      else
         DisplayCreateButton();
   }
   private void DisplayName() {
      GUI.Label (new Rect (10,10, 50, 25), "Name: ");
      _toon.Name = GUI.TextField(new Rect(65, 10, 100, 25), _toon.Name );
   }
}
private void DisplayCreateButton() {

      if(GUI.Button (new Rect(Screen.width/2 - 50, statStartingPos + (10*LINE_HEIGHT), 100, LINE_HEIGHT), "Create"))
      {
         GameSettings gsScript = GameObject.Find("__GameSettings").GetComponent<GameSettings>();
         // change the cur value of the vitals to the max mofified value of that vital
         UpdateCurVitalValues ();
         gsScript.SaveCharacterData();
         Application.LoadLevel("Scena1");
      }
   }

To kawałek skryptu na przejscie do nastepnej sceny czyli Application.LoadLevel("Scena1"); i taki myk ze poki pkt nie rozdane to nie mozna nacisnac przycisku create. Skrypt na podstawie tutoriala.
wioluskaelk
 
Posty: 20
Rejestracja: 11 Maj 2015, 10:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Przycisk wyjścia

Postprzez Paweł » 16 Maj 2015, 21:45

Dobrze jest wiedziec jak korzystac z nowego UI, zamiast starego GUI moze sie komus przyda ;)
Dla prostego przykladu opisze np. Button:
1. Tworzymy obiekt na scenie tylko wybieramy UI - Button
2. Do buttona oprocz wbudowanych elementow mozna napisac samemu, w buttonie dajemy "+"
3. W skrypcie piszemy w funkcji Wyjscie logicznie "Application.Quit();"
4. W buttonie wybieramy Obiekt w ktorym znajduje sie skrypt i funkcje np. Wyjscie (tam gdzie byl "+")
5. Gotowe
Chetnie pomoge w kwestii programowania.
Aktualnie pisze w C#, C++, ale nie tylko w tych językach.
Awatar użytkownika
Paweł
 
Posty: 398
Rejestracja: 29 Kwi 2014, 15:11
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Przycisk wyjścia

Postprzez wioluskaelk » 18 Maj 2015, 07:45

Mozemy też w funkcji OnGui(); dodać public GUISkin skin; natomiast w projekcie stworzyć nowy -> gui Skin (tak jak robi się nowy skrypt) i z poziomu inspektora się trochę "pobawić"
wioluskaelk
 
Posty: 20
Rejestracja: 11 Maj 2015, 10:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Zasoby

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość