Narzędzie do wizualizacji przekrojów

Tutaj możesz pochwalić się efektami swojego dzieła, lub poznać opinie innych.

Narzędzie do wizualizacji przekrojów

Postprzez tomekkie » 11 Sty 2014, 02:15

Stworzyłem niedawno działające w oparciu o shadery narzędzie do wizualizacji przekrojów. Screenshot poniżej:

Image
O ile tylko zostanie zweryfikowane pomyślnie - powinno pojawić się wkrótce na AssetStore.
Działanie wypróbować można tutaj (demo skrócone):
http://virtualplayground.d2.pl/Unity/sections/?quickDemo

lub tutaj - (na darmowych assetach3D z AssetStore); dwuscenowe demo z pierwszą sceną zawierającą loader wykorzystujący animację przekroju do wizualizacji postępu ładowania:
http://virtualplayground.d2.pl/Unity/sections/?demo

...no i już jest na AssetStore:
https://www.assetstore.unity3d.com/#/content/10965
Ostatnio edytowany przez tomekkie, 17 Sty 2014, 14:24, edytowano w sumie 1 raz
tomekkie
 
Posty: 15
Rejestracja: 05 Lut 2012, 00:56
Miejscowość: Kraków
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Narzędzie do wizualizacji przekrojów

Postprzez EvilArev » 11 Sty 2014, 16:15

Całkiem fajne. Próbowałeś może zmapować proceduralnie geometrię przekroju i wyświetlić jakąś teksturę?
EvilArev
 
Posty: 313
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Narzędzie do wizualizacji przekrojów

Postprzez tomekkie » 11 Sty 2014, 16:49

EvilArev napisał(a):Całkiem fajne. Próbowałeś może zmapować proceduralnie geometrię przekroju i wyświetlić jakąś teksturę?

Nie pomyślałem nawet o tym.
Po prostu większą uwagę poświęciłbym usunięciu różnych niedoskonałości dotychczas użytej techniki.
Na przykład nie jestem zadowolony z efektów dla materiałów transparentnych.
tomekkie
 
Posty: 15
Rejestracja: 05 Lut 2012, 00:56
Miejscowość: Kraków
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Projekty w realizacji i ukończone

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości

cron