Helpless Santa

Tutaj możesz pochwalić się efektami swojego dzieła, lub poznać opinie innych.

Helpless Santa

Postprzez freakolot » 15 Gru 2013, 17:59

No prawie skończyliśmy...
Oczywiście gierka ma iść na iOS, Android, Windows Phone 8
tutaj mały trailer:
http://youtu.be/rWdcRvWvDl4
a tutaj WebPlayer:
http://fgoodgames.com/fb/santa/WebPlayer.html

wszelkie komentarze mile widziane :)

F.
Awatar użytkownika
freakolot
 
Posty: 42
Rejestracja: 17 Lut 2011, 22:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Helpless Santa

Postprzez EvilArev » 15 Gru 2013, 20:16

Animacja kamery trochę chrupie, może Mikołaj zatrzymuje się na chwilę pomiędzy krokami? Lerp lub SmoothDamp trochę wolniejszy niż sam Mikołaj powinien załatwić sprawę. GUI z przedmiotami do użycia jest ze złej strony - zasłania ścieżkę przed Mikołajem. Samo używanie strzałek, prezentów, etc. jest nieco problematyczne ze względu na poruszającą się kamerę. Miejsce ułożenia przedmiotu ucieka spod palca. Nie trzeba być szczególnie dokładnym żeby trafić, ale musiałem to sprawdzić bo brak takiej informacji. Może jakieś podświetlenie obszaru, na którym można ułożyć przedmiot nieco by pomogło, ale dynamiczna kamera w gierkach tego typu jest dość niepopularnym rozwiązaniem. Czy na ekranach dotykowych obsługa jest taka sama jak na myszy? Czyli klik w ikonę, klik w miejsce ułożenia? Bo przeciąganie ikon o wiele lepiej by się sprawdziło, moim zdaniem.
Jest jeszcze parę bugów typu spadanie przez dach czy zatrzymywanie się na rynnie.
BTW. w piątek zamykają iTunes Connect, jeśli jeszcze nie macie zatwierdzonej binarki to chyba na święta nie zdążycie :/

pozdrawiam,
P.
EvilArev
 
Posty: 311
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Helpless Santa

Postprzez freakolot » 15 Gru 2013, 20:33

Kolejno:
GUI jest niekoniecznie ze złej strony bo na dalszych levelach Mikołaj chodzi we wszystkich kierunkach wiec,
trudno będzie znaleźć "słuszne miejsce" na to.
Sterowanie i sam zamysł gierki jest podobny do tego co było w Amigowym "Brat", ale z przeciąganiem ikonek na miejsce sprawa jest do rozpatrzenia.
Początkowo, by było wiadomo gdzie można stawiać ikonki tilesy były oteksturowane tak by każdy był "osobny"...
W sumie to nie jestem przekonany jak jest lepiej, zobaczymy jaki będzie odzew.
Że iTunes'a zamykają na święta to niestety wiemy :( zawsze jest za mało czasu :)

dzięki za opinie,
F.
Awatar użytkownika
freakolot
 
Posty: 42
Rejestracja: 17 Lut 2011, 22:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Helpless Santa

Postprzez Xingu » 15 Gru 2013, 22:16

Co do ikonek się zgadzam, bo przy ruchu w ich stronę jest mało czasu na reakcję i może to irytować. Można by je wstawić w linii poziomej na górze ekranu po za obszarem samej gry.

Przy tempie gry, klik-klik czasami było za trudne do wykonania, wiec przeciąganie moim zdaniem dodatkowo utrudniłoby by grę, ale nie w przyjemny sposób, a raczej w taki budzący frustrację.

Jakieś oznakowanie miejsc gdzie coś można ułożyć byłoby dobre, bo mi się zdarzyło że zapominałem wrzucić prezent do komina.
Awatar użytkownika
Xingu
 
Posty: 412
Rejestracja: 18 Lip 2013, 20:11
Miejscowość: Kraków
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Helpless Santa

Postprzez freakolot » 18 Gru 2013, 07:16

Kamera lekko poprawiona i collidery też.
Poszło na Play'a:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fgoodgames.Santa

pozdrawiam,
F
Awatar użytkownika
freakolot
 
Posty: 42
Rejestracja: 17 Lut 2011, 22:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Helpless Santa

Postprzez EvilArev » 18 Gru 2013, 19:50

Macie "Development Build" na screenshotach :]
EvilArev
 
Posty: 311
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Projekty w realizacji i ukończone

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość