Nemeton - gra RPG z otwartym światem i elementami Survival

Tutaj możesz pochwalić się efektami swojego dzieła, lub poznać opinie innych.

Nemeton - gra RPG z otwartym światem i elementami Survival

Postprzez nathan0930 » 05 Maj 2021, 15:22

Witajcie!

Chciałbym przedstawić Wam mój projekt.

https://www.youtube.com/watch?v=xohwEUwFxeI

Nemeton to gra RPG z otwartym światem i elementami survivalu. Inspiruję się takimi grami jak Gothic, seria Elder Scrolls (głównie Morrowind) i Wiedźmin. Projekt powstaje oczywiście na Unity.
Poprzednim moim projektem był horror Don't Be Afraid, dostępny na Steam. Jest też wersja darmowa The First Toy.

Projekt jest w fazie Pre-Alpha. W przyszłości wiele może się jeszcze zmienić.

W Nemeton wcielimy się w bezimiennego bohatera, który próbuje przeżyć w lodowatej krainie pełnej niebezpiecznych stworzeń i dzikich zwierząt. Głównym zadaniem będzie odkrycie czym jest anomalia, która pojawiła się nad krainą.

Postać gracza posiada statystyki. Wzorem Gothic, mamy tutaj różne atrybuty, między innymi Siłę, Zręczność, Otwieranie Zamków, Manipulację, Kowalstwo, Polowanie. Są też odporności na broń (podział na Sieczną, Kłutą i Obuchową) oraz na magię (podział na Ogień, Mróz i Astralną). Od tego jak wysoki jest poziom danego atrybutu, zależy, co możemy zrobić. Np.: posiadając wysoki poziom Manipulacji, możemy podczas rozmowy z NPC otrzymać nowe linie dialogowe, pozwalające na otrzymanie czegoś od danej postaci, dzięki czemu nie będzie trzeba np.: wykonywać dla niej zadania w zamian za uzyskanie tej rzeczy. Im większy poziom Kowalstwa tym mocniejszą broń możemy wykonywać itd.

Wrogowie posiadają swoje statystyki i najważniejsze są Odporności. Każdy przeciwnik ma odporność na inny rodzaj magii lub broni. Może mieć odporność od kilku różnych ataków na różnym poziomie. 100% odporność na dany atak może blokować całkowicie zadawanie obrażeń. To samo działa w naszą stronę. Podnosić odporność możemy poprzez zakładanie pancerzy, pierścieni itp.

Chciałbym, aby świat był otwarty, ale podzielony na mniejsze poziomy (wzorem pierwszego Wiedźmina). Pozwoli to na lepsze wykorzystanie powierzchni, zapełnienie jej aktywnościami i brak nudy. Nie chciałbym powtórzyć błędu gier z serii Elder Scrolls, które, mimo to, że je kocham, charakteryzują się pustymi terenami.

Po więcej info o grze, screeny i filmy zapraszam na:

Stronę na FB - https://www.facebook.com/BrokenArrowGamesPL/
Twittera - https://twitter.com/BAG_Poland
Stronę internetową - https://www.brokenarrowgames.com
Discord - https://discord.gg/8CNpjNCpJh

Pozdrawiam!
nathan0930
 
Posty: 1
Rejestracja: 05 Maj 2021, 14:53
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Projekty w realizacji i ukończone

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron