Strona 1 z 2

Slavicania!

PostWysłany: 22 Wrz 2018, 18:12
przez Elendirn
Image
https://imgur.com/nqMvsrg
Slavicania jest grą RPG w fazie produkcji. Od razu zaznaczam to mój pierwszy projekt proszę o wyrozumiałość!
Slavicania opowiada historię Veermaka - przedstawiciela starożytnej rasy Inżynierów który budzi się z wiecznego snu w swym grobowcu. Gracz musi odszukać drogę wyjścia z świątyni pełnej paskudnych stworzeń, niebezpiecznych machin oraz nieumarłych. Po opuszczeniu świątyni przed graczem staje ogromny świat rozdarty wojną między Cesarstwem, a miastem Slavicania. W między czasie na metropolię najeżdża tajemniczy Senykar, przyzwał on swą armię i rozpoczął podbój Slavicanii od środka. Po pewnym czasie gracz odzyskuje pamięć i uświadamia sobie kim naprawdę jest Senykar. Gracz poznaje jego motywy, dążenia i cel. Ma wybór - stanąć do walki z Senykarem lub z nim współpracować. Każdy wybór ma swoje plusy jak i minusy więc zastanów się dwa razy nim podejmiesz jakiś krok.

STAN PRAC:
ZROBIONE:
-System dialogów
-Prostacki system ekwipunku
-System ulepszenia broni
-Książki
-Questy i dziennik (trochę prostacko)
-AI Przeciwników#Up1
-Możliwość ulepszania broni#Up1
-System dnia i nocy #Alpha 1.2

NIEUKOŃCZONE:
-System cutscenek
-Handel
-System ulepszania pancerza
-AI strażników
-Fabuła
-Grafika
-Muzyka i dźwięki
-Mapa
Hej, hej nad grą pracuję od września postanowiłem podzielić się z wami informacją o niej i zaprosić was na mojego bloga dotyczacego tej gry https://msgstudiopl.blogspot.com/. W Listopadzie startuje filmik z demo więc zapraszam serdecznie!
Jest to moja pierwsza gra, wiem, wiem odwalam! Idę z motyką na słońce sądzać że jak wyląduje w nocy to nie spłonę, ale mam cel i chcę go spełnić! Cześć rzeczy w mechanice robię prostacko np. system ekwipunku czy pokrój systemu walki ale inaczej nie umiem, robie tak jak potrafię.
Screenshoty:
https://imgur.com/a/uGpdCXq
Dziękuję za uwagę!

Re: Slavicania!

PostWysłany: 22 Wrz 2018, 19:07
przez Ether_141
Ode mnie pozostaje życzyć tylko wytrwałości i powodzenia! :)

Re: Slavicania!

PostWysłany: 26 Wrz 2018, 14:38
przez Elendirn
#Update1
AI przeciwników oraz szczątkowy system walki został dodany do gry, dodałem również system ulepszania broni.

Re: Slavicania!

PostWysłany: 27 Wrz 2018, 20:18
przez Marcin
Za szybko to robisz :D

Re: Slavicania!

PostWysłany: 28 Wrz 2018, 18:48
przez Elendirn
@Marcin Oprócz szkoły nie mam nic do roboty od czasu do czasu w airsofta popykam, ale nad projektem siedzę z 4h dziennie. Na razie robię sam szkielet gry więc system walki to tylko że podchodzisz do przeciwnika on podchodzi do ciebie i wykonuje jakąś tam animację etc. Wszystko według mnie wygląda świetnie biorąc pod uwagę że nigdy wcześniej nie udało mi się coś podobnego stworzyć. Ba! To mój pierwszy projekt, może nie taki pierwszy dużo projektów miałem ale większość z nich to były sklejki z assetów i nic nie pisałem. Tak się bawiłem dzień czy dwa i rzucał projekt w cholerę ale Slavicania to coś innego.
#Update 2:
Przeciwnicy dropią itemki po ich śmierci, znerfiono zwiększanie się obrażeń gracza względem atrybutów, dodałem mapę która pojawi się w demie (5 lokacji: Obóz bandytów, wioska Springwind, wioska cyklopów, lasy, fort żołnierzy Senykara z bossem), zatrudniłem człowieka od efektów specjalnych (dźwiękowych xD nie pytajcie jakich)
Screenshot z mapy:
https://imgur.com/a/4iU8FUR
(lasy są ale ustawione mam najniższe renderowanie, te kloce to przeciwnicy)

Re: Slavicania!

PostWysłany: 28 Wrz 2018, 21:36
przez Ether_141
Z tym terenem mogłeś się bardziej postarać bo wygląda tragicznie... A to nie jest raczej trudna rzecz żeby dodać trawę i różne tekstury podłoża.

Re: Slavicania!

PostWysłany: 29 Wrz 2018, 15:05
przez Elendirn
@Ether Kij tam póki co kloce z Unity zastępują mi prawie wszystkie obiekty w grze, mam gotowych parę modelów ale muszę je oteksturować, zresztą to tylko TestRoom.
#Update 3
Do gry została dodana Starożytna Maszyna Inżynierów:
https://imgur.com/a/BwmKnwF
(nie wiem po co daję tego shota ale co tam)
Dzięki tej maszynie możemy zakupić zdolności za punkty umiejętności zdobywane co poziom. Zdoloności skalują sie wraz z ich poziomem w nieskończoność tak samo jak atrybuty więc możemy dowolnie kształtować naszą klasę postaci.
Zdolności wybieramy na numerach od 1 do 0, a używamy ich klikając prawy przycisk myszy.
Obecnie dostępne umiejętności:
Róg Bojowy: Zwiększa nasze obrażenia o 25 lub z wyciągniętą bronią danego ulepszenia o jej obrażenia. Kosztuję 50 punktów manny.
Błogosławieństwo: Leczymy się o 40 punktów lub w zależności od poziomu umiejętności pobiera 70 manny.
Umiejętności pasywne:
Regeneracja: Odzyskujemy 5 punktów zdrowia na sekundę lub wzależności od poziomu naszej umiejętności.
Boskość: Otrzymujemy 1+ do każdego atrybutu, umiejętność skaluje się o 1 np. z 1 poziomiem umiejętności mamy 1+ do atrybutów z 2 poziomem mamy 2+ do atrybutów etc.
Dodano system wchodzenia do domków:
Co to znaczy? Gdy normalnie chodzimy po planszy widzimy dachy budynków, jednak gdy do tej chatki wejdziemy dach znika.

Re: Slavicania!

PostWysłany: 15 Paź 2018, 19:57
przez Elendirn
Update 4#

https://msgstudiopl.blogspot.com/2018/1 ... noice.html

Tu macie screeny:
https://imgur.com/a/a1gi5vM

Zrobiłem kilka lokacji w grze - ogród wokół świątyni, oraz część wnętrza świątyni. Na razie bez przeciwników, dodałem głównego bohatera kilka małych graficznych rzeczy oraz poprawiłem rozmowy z NPC. Postanowiłem że NPC będą mieć dubbing - amatorski ale fajny, mieliśmy z moim gościem od efektów dźwiękowych (nie pytajcie jakich xD) niezły ubaw! Do gry wrzuciłem skrzynki które losują złoto oraz zaimplementowałem połowę systemu alchemii - tzn. mikstur. Możemy pić mikstury:
klawiszem Q pijemy miksturę życia
klawiszem E pijemy miksturę manny
W przyszłości zamierzam wrzucić kociołek alchemiczny i możliwość zbierania składników i wykonywania eliksirów, proste bo będziemy musieli potrzebować tylko alkohol i składnik np. do mikstury życia mniszek lekarski, do mikstury manny dajmy na to korzeń mandragory.

Re: Slavicania!

PostWysłany: 23 Paź 2018, 19:51
przez Elendirn
Zła wiadomość tamto demo porzuciłem :(
Dobra wiadomość startuje nowe demo
https://msgstudiopl.blogspot.com/2018/1 ... 02018.html

15.11.2018

Re: Slavicania!

PostWysłany: 14 Lis 2018, 19:52
przez Elendirn
Demo gotowe do pobrania!
Zapraszam!
https://gamejolt.com/games/slavicaniamsgs/379217