Strona 1 z 1

[PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 19 Gru 2017, 10:41
przez Wichur
Image

Chciałbym przedstawić projekt mojej gry w trakcie produkcji, bazowana na kultowej serii Street Legal. Docelowo będę chciał wstawić ją na Steam jeszcze w fazie Early Access, sugeruje się pomysłami innych graczy/użytkowników.

W grze będziemy zajmować się tuningiem samochodu, zewnętrznie jak i mechanicznie, ściganie się i udział w eventach (między innymi CarAudio), wymagana licencja prawo jazdy na odpowiednie wyścigi. Jazda w mieście, nielegalne wyścigi, mam nadzieje, że uda mi się to wszystko osiągnąć.
Sporo fajnych rzeczy planuje wprowadzić ale jeszcze jest to odległe ze względu na to, że robię ja sam :slight_smile:
Cały czas grzebie w kodzie, wprowadzam rzeczy do mechaniki i gameplay’u. Jest sporo roboty, porwałem się na głęboką wodę ale idę cały czas do przodu.

Na chwile obecną GOLF jest autem testowym więc posiada sporo błędów i słabe tekstury :slight_smile:
W trakcie tworzenia są także inne modele bez znaczków i log znanych marek

Chciałbym zaprosić na fanpage: https://www.facebook.com/projectcartune/
Filmiki znajdują się na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCoEQf2 ... A/videos19

Pozdrawiam
Bartosz “Wichur” Bieszka

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 05 Mar 2018, 20:02
przez Wichur
W trakcie tworzenia jest hamownia

Image
Image

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 11 Kwi 2018, 05:44
przez Wichur
Działająca hamownia + tuning mechaniczny


Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 25 Wrz 2018, 12:52
przez Wichur
Wystartowałem z kampanią na Indiegogo :)
https://www.indiegogo.com/projects/car- ... 19469496#/

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 25 Wrz 2018, 15:42
przez Elendirn
Świetne, widać ogromny wkład pracy, modele aut sam robiłeś? Są bardzo ładne ale tak mi się wydaje czy inne auta sa na zasadzie animacji bo tak dziwnie jeżdzą

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 26 Wrz 2018, 04:59
przez Wichur
Elendirn napisał(a):Świetne, widać ogromny wkład pracy, modele aut sam robiłeś? Są bardzo ładne ale tak mi się wydaje czy inne auta sa na zasadzie animacji bo tak dziwnie jeżdzą


Tak, prawie wszystko jest mojego autorstwa (niemojego to drzewa i auta trafficowe, ktore juz sa zmieniane). Ruch uliczny jest na zasadzie prostej jazdy po spline bo obecnie pracuje nad tym aby zrobic do tych aut fizyke, dodanie swiatel, rozpoznawanie znakow tylko na to wszystko brakuje mi czasu, a czas to pieniadz dlatego wystartowalem w kampanii indiegogo :) Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 26 Wrz 2018, 13:54
przez dawid621
Zdecydowanie musisz popracować nad jazdą tych NPC-ów w 0:28 dziwne skręcają i nachodzą na siebie (brak kolizji?). Tak poza tym wygląda to spoko.

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 26 Wrz 2018, 15:16
przez Wichur
dawid621 napisał(a):Zdecydowanie musisz popracować nad jazdą tych NPC-ów w 0:28 dziwne skręcają i nachodzą na siebie (brak kolizji?). Tak poza tym wygląda to spoko.


Napisałem wyżej "Ruch uliczny jest na zasadzie prostej jazdy po spline bo obecnie pracuje nad tym aby zrobic do tych aut fizyke" ;-)

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 17 Paź 2018, 14:42
przez dawid621
Tak z ciekawości, jak zrobiłeś tą funkcjonalność z ręcznym malowaniem auta?

Re: [PC] Projekt Car tune

PostWysłany: 17 Paź 2018, 19:22
przez Wichur
dawid621 napisał(a):Tak z ciekawości, jak zrobiłeś tą funkcjonalność z ręcznym malowaniem auta?

Malowanie jest oparte na rysowanie pixeli na texturze, model musi miec dobrze rozlozone UV + layery na shaderze