[PC] Projekt Car tune

Tutaj możesz pochwalić się efektami swojego dzieła, lub poznać opinie innych.

[PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 19 Gru 2017, 10:41

Image

Chciałbym przedstawić projekt mojej gry w trakcie produkcji, bazowana na kultowej serii Street Legal. Docelowo będę chciał wstawić ją na Steam jeszcze w fazie Early Access, sugeruje się pomysłami innych graczy/użytkowników.

W grze będziemy zajmować się tuningiem samochodu, zewnętrznie jak i mechanicznie, ściganie się i udział w eventach (między innymi CarAudio), wymagana licencja prawo jazdy na odpowiednie wyścigi. Jazda w mieście, nielegalne wyścigi, mam nadzieje, że uda mi się to wszystko osiągnąć.
Sporo fajnych rzeczy planuje wprowadzić ale jeszcze jest to odległe ze względu na to, że robię ja sam :slight_smile:
Cały czas grzebie w kodzie, wprowadzam rzeczy do mechaniki i gameplay’u. Jest sporo roboty, porwałem się na głęboką wodę ale idę cały czas do przodu.

Na chwile obecną GOLF jest autem testowym więc posiada sporo błędów i słabe tekstury :slight_smile:
W trakcie tworzenia są także inne modele bez znaczków i log znanych marek

Chciałbym zaprosić na fanpage: https://www.facebook.com/projectcartune/
Filmiki znajdują się na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCoEQf2 ... A/videos19

Pozdrawiam
Bartosz “Wichur” Bieszka
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 05 Mar 2018, 20:02

W trakcie tworzenia jest hamownia

Image
Image
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 11 Kwi 2018, 05:44

Działająca hamownia + tuning mechaniczny

Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 25 Wrz 2018, 12:52

Wystartowałem z kampanią na Indiegogo :)
https://www.indiegogo.com/projects/car- ... 19469496#/
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Elendirn » 25 Wrz 2018, 15:42

Świetne, widać ogromny wkład pracy, modele aut sam robiłeś? Są bardzo ładne ale tak mi się wydaje czy inne auta sa na zasadzie animacji bo tak dziwnie jeżdzą
"Mister Elendirn"
Elendirn
 
Posty: 70
Rejestracja: 26 Mar 2017, 15:06
Miejscowość: Szczębżkoszewiszyce powiat Łękołowy
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 26 Wrz 2018, 04:59

Elendirn napisał(a):Świetne, widać ogromny wkład pracy, modele aut sam robiłeś? Są bardzo ładne ale tak mi się wydaje czy inne auta sa na zasadzie animacji bo tak dziwnie jeżdzą


Tak, prawie wszystko jest mojego autorstwa (niemojego to drzewa i auta trafficowe, ktore juz sa zmieniane). Ruch uliczny jest na zasadzie prostej jazdy po spline bo obecnie pracuje nad tym aby zrobic do tych aut fizyke, dodanie swiatel, rozpoznawanie znakow tylko na to wszystko brakuje mi czasu, a czas to pieniadz dlatego wystartowalem w kampanii indiegogo :) Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez dawid621 » 26 Wrz 2018, 13:54

Zdecydowanie musisz popracować nad jazdą tych NPC-ów w 0:28 dziwne skręcają i nachodzą na siebie (brak kolizji?). Tak poza tym wygląda to spoko.
dawid621
 
Posty: 179
Rejestracja: 07 Sie 2016, 18:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 26 Wrz 2018, 15:16

dawid621 napisał(a):Zdecydowanie musisz popracować nad jazdą tych NPC-ów w 0:28 dziwne skręcają i nachodzą na siebie (brak kolizji?). Tak poza tym wygląda to spoko.


Napisałem wyżej "Ruch uliczny jest na zasadzie prostej jazdy po spline bo obecnie pracuje nad tym aby zrobic do tych aut fizyke" ;-)
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez dawid621 » 17 Paź 2018, 14:42

Tak z ciekawości, jak zrobiłeś tą funkcjonalność z ręcznym malowaniem auta?
dawid621
 
Posty: 179
Rejestracja: 07 Sie 2016, 18:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: [PC] Projekt Car tune

Postprzez Wichur » 17 Paź 2018, 19:22

dawid621 napisał(a):Tak z ciekawości, jak zrobiłeś tą funkcjonalność z ręcznym malowaniem auta?

Malowanie jest oparte na rysowanie pixeli na texturze, model musi miec dobrze rozlozone UV + layery na shaderze
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 107
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Następna

Wróć do Projekty w realizacji i ukończone

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości

cron