jak zrobić efekt rozpikselowanego obiektu ?

Tutoriale ogólnie, nie tylko Unity.

jak zrobić efekt rozpikselowanego obiektu ?

Postprzez PolskiBudyn » 11 Wrz 2019, 06:35

witam pracuje teraz nad pewnym projektem i potrzebny mi jest owy efekt lecz nie wiem jak to zrobić?. Dla jasności wyjaśnię o co mi chodzi. Na mapie znajdują się przejścia które są obiektami 3d. Przejścia dostępne/odblokowane wyglądają normalnie a przejścia zablokowane/do odblokowania są rozpikselowane. Widziałem na internecie jak ktoś zrobić shejder z blurem który potem przypisał do obiektu. Bardzo by mi pasował podobny sposób lecz nie wiem czy jest to możliwe.Prosiłbym o jakąś poradę,link do materiału który móg by mi pomóc lub coś innego. Od razu dziękuje za poświęcony czas i za chęć pomocy
PolskiBudyn
 
Posty: 17
Rejestracja: 03 Cze 2015, 15:15
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: jak zrobić efekt rozpikselowanego obiektu ?

Postprzez patrykas1000 » 11 Wrz 2019, 23:20

Brackeys nagrał poradnik na temat narzędzia które może ci pomóc. Są to shadery, narzędzie jest na tyle proste w obsłudze że mimo iż materiał pokazuje tworzenie całkowicie innego efektu to możliwe że uda ci się z jego pomocą uzyskać to co chcesz.
https://www.youtube.com/watch?v=NiOGWZXBg4Y

Znalazłem też stosunkowo stary wątek na Unity forum, ale nie wiem czy to rozwiązanie będzie działać:
https://forum.unity.com/threads/making- ... er.183210/
patrykas1000
 
Posty: 346
Rejestracja: 16 Sie 2013, 21:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości