Tworzenie kompilatora samochodu

Wolne dyskusje na każdy temat.

Tworzenie kompilatora samochodu

Postprzez Krzychu-M » 06 Sty 2019, 12:54

Witam,
mam pytanie, pobrałem z Asset store model samochodu, które posiada dodatkowe efekty (zapalanie świateł, ruch kierownicą, obracający się prędkościomierz itp). Problem polega na tym, że nie wiem jak to uruchomić w moim modelu. Po kliknięciu w skrypt dołączony do modelu pojawiają się pola, gdzie należy jak mi się wydaje ,,przeciągnąć'' pewne obiekty.
Próbowałem przeciągać model samochodu pod efekt ,,Brake effects'' ,bez skutku.Wiecie może jak ten problem rozwiązać?
Krzychu-M
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Sty 2019, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tworzenie kompilatora samochodu

Postprzez Ether_141 » 06 Sty 2019, 17:38

Ty tak na serio? I btw. wiesz co to jest kompilator?
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 413
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tworzenie kompilatora samochodu

Postprzez Krzychu-M » 06 Sty 2019, 22:07

Podejrzewam, że słowo to ma wiele znaczeń. Ja spotkałem się z użyciem tego słowa w podobnym projekcie do mojego, dlatego go użyłem. Nie będę teraz wnikał w genezę tego słowa, bo nie o to mi chodzi, chciałbym tylko znaleźć rozwiązanie mojego problemu.
Krzychu-M
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Sty 2019, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tworzenie kompilatora samochodu

Postprzez Krzychu-M » 06 Sty 2019, 22:44

Przepraszam, faktycznie pomyliłem słowa zamiast konfigurator napisałem kompilator - chyba za dużo czasu spędzam przed tym unity :)
Krzychu-M
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Sty 2019, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tworzenie kompilatora samochodu

Postprzez Ether_141 » 07 Sty 2019, 00:40

No dobrze, ale mniejsza już o to słowo. Chodzi mi o to, że jak my mamy Ci pomóc? Nie podałeś nawet nazwy assetu... Myślisz, że wystarczy nanieś jeden skrypt na model twojego auta i będzie działało? Otóż nie. Musisz powrzucać odpowiednie obiekty do odpowiednich zmiennych i najlpiej to zagłębić się w kod i go przeanalizować. Może samo przypisanie obiektów do zmiennych nie wystarczy?
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 413
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Off-topic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość