Edytor graficzny

Wolne dyskusje na każdy temat.

Edytor graficzny

Postprzez artur2024 » 19 Wrz 2018, 19:40

Słabo znam Unity3D. Od jakiegoś czasu próbuje zrobić coś na wzór edytora 3D.

Chodzi o to, żeby:
- dodać kliknięciem cube (zrobione),
- myszkę go przesuwać po otoczeniu, ale z kontrolą kolizji z innymi już istniejącymi obiektami (zrobione i działa na 80%),
- zaznaczanie, przeciągnąć myszką zaznaczając jakiś obszar i w ten sposób zaznaczyć kilka obiektów (działa, ale nie wiem jak mógłbym określić sposób zaznaczania jak -zaznacz wszystkie obiekty które choć trochę zawierają się z zaznaczeniu lub -te które są w całości zaznaczone),
- zaznaczyć jakiś sześcian i móc go skalować, ale też z kontrolą kolizji,
- grupowanie obiektów (0%. Mam pomysł, ale jeszcze nie zrobiłem. Pewnie trzeba będzie nowy obiekt, a w bazie zapisać z czego on powstał na wypadek gdyby ktoś chciał go rozgrupowywać).

Czyli chodzi o typowe ogólnie intuicyjne funkcje, takie jak choćby w samym edytorze Unity. Poza kontrolą kolizji to wszystko jest w typowych programach 3D. Może jest coś takiego w Assets, może ktoś coś takiego już robił? :)

Pozdrawiam i czeka ma jakiekolwiek podpowiedzi.
artur2024
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Wrz 2018, 19:49
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Edytor graficzny

Postprzez simple » 20 Wrz 2018, 09:14

sciagnij sobie silnik Urho3D tam jest podobny edytor 3D napisany w angelscript. Ułatwi ci to w pewnym sensie tworzenie czegos takiego, jak zajrzysz do kodu.
simple
 
Posty: 5
Rejestracja: 20 Wrz 2018, 09:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Off-topic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron