Problem z Skryptem Multi TOUCH

Wolne dyskusje na każdy temat.

Problem z Skryptem Multi TOUCH

Postprzez Kaszpirowski » 09 Wrz 2018, 14:00

Witam

Pisze tutaj w sprawie skryptu który chce użyć w swojej grze. Chodzi mi o Mulit Touch.

Cały problem polega na tym iż jeżeli dotknę obiekt (1) i zacznę go przeciągać a potem obiekt (2) i tez go będę przeciągał i puszcze obiekt (1) to obiekt dwa traci możliwość przeciągania. Kod jedynie działa dobrze jak dotknę (1) i (2) i zacznę puszczać od (2) do (1) wtedy nie ma problemu.

Chce aby dwójka użytkowników w jednym czasie mogła przenosić klocuszki niezależenie od idTouch.



Kod podaje poniżej. Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem.

Kod:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.EventSystems;

public class DragHand : MonoBehaviour, IBeginDragHandler, IDragHandler, IEndDragHandler
{

public static GameObject[] itemBeginDragged= new GameObject[100];
Vector3 startPosition;
public Text tek;
Transform startParent;
Vector2 mp;



public void OnBeginDrag(PointerEventData eventData)
{
mp = Input.GetTouch(eventData.pointerId).position;//Input.mousePosition;

itemBeginDragged[eventData.pointerId] = gameObject;
startPosition = transform.localPosition;
startParent = transform.parent;
GetComponent<CanvasGroup>().blocksRaycasts = false;


}

public void OnDrag(PointerEventData eventData)
{
itemBeginDragged[eventData.pointerId].transform.localPosition = Input.GetTouch(eventData.pointerId).position - mp; //Input.GetTouch(0).position;
}

public void OnEndDrag(PointerEventData eventData)
{
itemBeginDragged[eventData.pointerId] = null;
GetComponent<CanvasGroup>().blocksRaycasts = true;

if( transform.parent == startParent)
{
transform.localPosition = startPosition;
}
}

}
Kaszpirowski
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 Wrz 2018, 13:53
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem z Skryptem Multi TOUCH

Postprzez Wichur » 09 Wrz 2018, 14:23

Może przez to, ze blokujesz pozniej raycasty?

GetComponent<CanvasGroup>().blocksRaycasts = false;
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 96
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem z Skryptem Multi TOUCH

Postprzez Kaszpirowski » 09 Wrz 2018, 14:42

Sprawdzalem i to nic nie zmienialo mi
Kaszpirowski
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 Wrz 2018, 13:53
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Off-topic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości