Strzelanie z Armaty

Wolne dyskusje na każdy temat.

Strzelanie z Armaty

Postprzez ramzes55 » 26 Mar 2018, 18:04

Witam! Potrzebuje działający skrypt na strzelanie pociskiem z armaty. Jestem początkujący i nic a nic nie umiem skryptów. Jestem w trakcie nauki. Z góry Dziękuję! :mrgreen:
ramzes55

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Strzelanie z Armaty

Postprzez Ice_trooper » 26 Mar 2018, 18:56

Życzę owocnej nauki. Na forum nie znajdziesz skryptów.
Serdecznie pozdrawiam ;)
Nie śpię, bo programuję.
Awatar użytkownika
Ice_trooper

Postprzez Kaze47 » 27 Mar 2018, 08:10

Na działający skrypt składa się wiele czynników. Od obsługi kamery, celowania, ruchu, strzału, po spawn pocisku, kolizje, zniszczenie obiektu.
Mój projekt z początków nauki Unity (2-3 lata temu), skryptu nie mam bo się projekt sam usunął ale inspiracja pozostała :D
https://drive.google.com/file/d/0Byep82 ... sp=sharing
P.S. Celuj w niebieskie klocki.
Kaze47

Postprzez Majkel » 27 Mar 2018, 11:07

Dokładnie, musisz sprecyzować, czy ma być to 2d czy 3d, czy kamera ma być statyczna, czy śledzić pocisk a może do twoich planów wystarczy w zupełności zwykła animacja armaty bez zaawansowanego skryptu, Jeżeli jesteś początkujący to zacznij od projektów które są w internecie, większość to FPS-y ale nie tylko, jest wiele poradników w języku polskim, jak ogarniesz podstawy FPS poruszania kamerą, postacią, strzelaniem to odpowiedź jak zrobić armatę przyjdzie sama
To jak w Minecraft :P Jeżeli umiesz zrobić skrypt kopania kilofem w skale to zrobisz też do kopania łopatą w ziemi lub toporkiem w drzewie bo tak naprawdę to jedno i to samo. :D
Jak zadajesz tego typu pytanie to musisz pokazać screeny, że cokolwiek już zrobiłeś w tą stronę bo na chwilę obecną wygląda to tak, "Mam pomysł ale nic nie umiem zróbcie go za mnie"

Czyżbym wyczuwał inspirację "Sea of Thieves" stąd chęć do nauki w Unity? ;P
Majkel

Wróć do Off-topic

Kto jest na forum