Probuilde UV Editor i atlas textur?

Wolne dyskusje na każdy temat.

Probuilde UV Editor i atlas textur?

Postprzez thaarad » 01 Mar 2018, 07:26

Witam,
Czy wiecie może jak zrobić aby w probuilderze w edytorze UV zaznaczyć tylko jeden fragment tekstury i zrobić tiling. Ogólnie nie ma problemu jeśli wyskaluje sobie UV i cały element jest w danym fragmencie, jednak niekiedy mam zasób tekstur w atlasie i chciałbym aby na jeden face wszedł tylko fragment tego zasobu np. podłoga, która będzie powielana na całym Face. Jeśli użyje przycisków tileling to cała tekstura (cały atlas ) jest powielany na wybranej powierzchni a nie tylko fragment, który mnie interesuje.
Z góry dzięki za pomoc.


Ewentualnie jak to zrobić innym narzędziem w Unity?
thaarad
 
Posty: 1
Rejestracja: 01 Mar 2018, 07:18
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Off-topic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

cron