Porada na temat reklam AdMob w Unity3D

Wolne dyskusje na każdy temat.

Porada na temat reklam AdMob w Unity3D

Postprzez domino4560 » 12 Lut 2018, 11:50

Witam :) Jestem w trakcie prac nad grą tworzoną w Unity, w której będzie naprawdę dużo poziomów. W miarę szybko można ukończyć dany poziom. Już niedługo mam zamiar opublikować tą grę ale mam pewne pytanie na temat reklam...
Jaka reklama według Was i z Waszego doświadczenia jest bardziej opłacalna, pełnoekranowa np. co 5 poziomów czy reklama wideo co 10 poziomów?
Pozdrawiam :)
domino4560
 
Posty: 21
Rejestracja: 09 Gru 2015, 14:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Porada na temat reklam AdMob w Unity3D

Postprzez EvilArev » 12 Lut 2018, 19:58

Najbardziej opłacalne są te, które są wyświetlane na dużej liczbie urządzeń :) Jeśli gra się nie przebije to nie ma wielkiego znaczenia gdzie wsadzisz reklamy. Abstrahując jednak od ilości, to w ostatnim czasie najlepiej radzą sobie gry z reklamami opt-in, czyli takimi, na których oglądanie użytkownik decyduje się sam. Najprostszym przykładem będzie podwojenie monet zdobytych w ostatniej grze lub, jeżeli gra ma system energii - jej odnowienie. Gracze nie mają wtedy problemu z obejrzeniem 30 sekundowego filmu, a wręcz czują, że "oszukali" system i dostali coś za darmo. Kluczem do sukcesu jest jednak chwytliwy produkt, który "zaskoczy".
EvilArev
 
Posty: 354
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Porada na temat reklam AdMob w Unity3D

Postprzez domino4560 » 13 Lut 2018, 08:15

Dziękuję za taką szczegółową odpowiedź. Na pewno mi się bardzo przyda i dałeś mi sporo do myślenia :)
domino4560
 
Posty: 21
Rejestracja: 09 Gru 2015, 14:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Off-topic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości