Wspólny projekt - koncepcja

Informacje dotyczące serwisu unity3D.pl, propozycje, sugestie, opinie.

Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez admin » 13 Maj 2012, 02:03

W nawiązaniu do inicjatywy wspólnego projektu.

Proponuję by zejść trochę na ziemie, zaczynać od czegoś prostego. Co w najprostszej formie można wykonać w tydzień. Zamiast symulatora lotu wykonać np. River Raid, aby inni użytkownicy mogli nauczyć się jak działają kolizje, jak wystrzeliwać pociski, itp. Przy prostym projekcie byłoby więcej czasu na prześledzenie różnych możliwych dróg rozwiązania tego samego problemu, co miałoby dodatkowe edukacyjne zalety.
Awatar użytkownika
admin
Administrator
 
Posty: 51
Rejestracja: 04 Lut 2011, 02:22
Miejscowość: Wrocław
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez matthewpl » 13 Maj 2012, 08:18

W sumie prawda. Pracowałem kiedyś nad symulatorem, ale sporo wymagał (przy moim 3.2 GHz i 1.75 GB RAM FPS był równy... 1!).

Jak patrzę na tego River Raidera, to pomysł bardzo ciekawy, jednak czy bohater byłby samolotem, czy łodzią? Bo na Atari nie ma trzeciego wymiaru i samolot strzela do statków.

Dobra, niech swoje kandydatury zgłaszają osoby, które byłby chętne zrobić coś przy projekcie. Z tych osób wybierzemy (drogą głosowania oczywiście) dowódcę. Potem rozdzieli się zadania.

Ja mogę pobawić się troszkę skryptami, jednak nie bierzcie mnie na szefa, bo mam ostatnio trochę projektów.
http://TheGamers.gamewalk.pl - nowy wymiar gier
http://MatthewPL.unity3d.pl - moje poradniki-ciekawostki
Awatar użytkownika
matthewpl
 
Posty: 48
Rejestracja: 25 Maj 2011, 14:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Arigon » 13 Maj 2012, 09:34

Podoba mi się ten pomysł, a co wy na to aby ten projekt wypuścić jako OpenSource aby każdy mógł sobie rozwinąć ten projekt. Pewnie zachęciło by to wielu nowych, ja mógł bym zająć się programowaniem, mam chyba nawet gdzieś na komputerze skrypty od mojego starego projektu, można by ich urzyć.
Ja nie chciał być szefem ponieważ tak jak Matthew mam sporo na głowie.
Ostatnio edytowany przez Arigon, 13 Maj 2012, 09:39, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Arigon
 
Posty: 37
Rejestracja: 22 Lut 2012, 16:05
Miejscowość: Radom
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez ValaAntha » 13 Maj 2012, 09:39

Dobry pomysł z tym OpenSurce, można by zrobić coś takiego w formie konkursu na najlepszy projekt zrobiony przez użytkowników. Pokazać im narzędzi, jak nimi się posługiwać i co z czego się wzięło. I zadanie końcowe było by rozwinąć lub zrobić coś swojego aby sprawdzić przyswojoną wiedzę sobie.
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Krystian80 » 13 Maj 2012, 09:51

Jeśli chodzi o grupę to podtrzymuje pomysł sawika z demokracją w niej.
Można by zrobić dział do którego wybrana grupa osób miała by dostęp i tam potem decydować.
Krystian80
 
Posty: 8
Rejestracja: 12 Maj 2012, 16:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Arigon » 13 Maj 2012, 09:57

@ValaAntha
Niezłę, tylko zależy od ilości chętnych. Można by też na czas konkursu otworzyć temat w którym uczestnicy mogli by prosić o pomoc w np. Jakimś skrypcie do projektu.
Awatar użytkownika
Arigon
 
Posty: 37
Rejestracja: 22 Lut 2012, 16:05
Miejscowość: Radom
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez ValaAntha » 13 Maj 2012, 09:59

To nie problem ;D tylko narazie wszystko omówić ;D
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Sawik » 13 Maj 2012, 10:32

Widzę wygląda na to że pomysł się przyjął.

Robienie takich mini-gierek raczej super-trudnych skryptów nie będzie wymagało, więc raczej nikt nie będzie miał problemu z wydaniem kodu gry razem z samą grą. Pisząc kod możemy starać się go dokumentować na bieżąco, krótkie komentarze czemu to dodaliśmy i czemu zrobiliśmy to tak, a nie inaczej powinny wystarczyć.

Trzeba zdecydować co robimy by wiedzieć co trzeba przygotować z grafiki, Reverse wiem grafiką się parał, chociaż w sumie po jego ostatnim wyskoku to nie wiem jak to z nim jest.
Sawik
 
Posty: 254
Rejestracja: 11 Maj 2012, 16:04
Miejscowość: Bradford
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Arigon » 13 Maj 2012, 12:01

Sawik grafika w 3Ds Max nieźle mi idzie, później ci wyjaśnię o co z tym chodziło, zbliżę tylko do tego że administracja nie chciała usunąć mojego konta tylko dać bana z możliwością
Unban (tak jak u ciebie). A więc chciałem sie sam usunąć, pierwszą próbą było to z Wowozem.
Awatar użytkownika
Arigon
 
Posty: 37
Rejestracja: 22 Lut 2012, 16:05
Miejscowość: Radom
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wspólny projekt - koncepcja

Postprzez Sawik » 13 Maj 2012, 12:27

W sumie to przepraszam bo nie powinienem tego tu na forum wyciągać, co do tego z WWZ to nawet nie zaczynaj bo miałem z tobą o tym pogadać.
Może wróćmy do właściwego tematu zanim zrobi się offtop?

Jakie macie wyobrażenie tego projektu? Coś typu Air Strike?
Sawik
 
Posty: 254
Rejestracja: 11 Maj 2012, 16:04
Miejscowość: Bradford
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Następna

Wróć do unity3D.pl

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość