Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Informacje dotyczące serwisu unity3D.pl, propozycje, sugestie, opinie.

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez patrykas1000 » 24 Sie 2016, 09:36

Edytor to nie problem i tak lepiej się pracuje we własnym edytorze.
Mi jest to obojętne bo i tak będę się dostosowywać do tego co jest/czego nie ma :) w tym tygodniu raczej nie zacznę, najszybciej za tydzień bd pisał i postaram się w miarę możliwości raz w miesiącu coś upisać, może częściej.
Służę pomocą przy programowaniu w Unity3D ( C# ) lub w Javie
patrykas1000
 
Posty: 329
Rejestracja: 16 Sie 2013, 21:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez Ice_trooper » 24 Sie 2016, 10:25

Ja na razie robię podstawę do gier. Chcę zrobić bazę (na razie sam movement postaci) platformówki, RPG i gry racing. Jak to będę miał to będzie mi o wiele łatwiej dodawać odpowiednie skrypty i wtedy zacznę pisać. Grafiki już znalazłem, teraz robię customowy edytor do budowania poziomu.
Nie śpię, bo programuję.
Awatar użytkownika
Ice_trooper
 
Posty: 140
Rejestracja: 31 Lip 2015, 22:27
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez Saitama » 24 Sie 2016, 10:34

Powodzenia, z pewnością wielu osobom takim jak ja się to przyda ;).
Saitama
 
Posty: 94
Rejestracja: 24 Lip 2016, 21:41
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez Marcin » 24 Sie 2016, 20:30

Ja również mogę zacząć robić coś za tydzień, bo aktualnie jestem na wyjeździe. Dobrze by było, jakby jedna osoba zrobiła pierwszy poradnik (Ice_trooper już zaczął, więc jest mu najprościej). Wtedy po pozytywnym odbiorze mielibyśmy pewną konwencję pisania tych poradników i innym byłoby łatwiej.
Marcin
 
Posty: 291
Rejestracja: 25 Lip 2016, 10:44
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez Ice_trooper » 24 Sie 2016, 21:17

Nie ma sprawy, mogę ja najpierw napisać. Tylko tak jak mówię, najpierw muszę przygotować się pod robienie takich porad (przy okazji się ucząc), a potem mogę uderzać w konkretne zagadnienia i opisywać.
Jakby kogoś interesowało to pierwsze co chcę poruszyć to kwestia ruchu kamery w grach 2d. Opieram się na tym genialnym artykule: http://www.gamasutra.com/blogs/ItayKere ... ollers.php i docelowo chciałbym wykonać wszystkie typy kamer opisanych pod tym linkiem (22 różne typy kamer opisane w tabelce na samym końcu artykułu) w zastosowaniu w 3 typach gier: platformer, RPG, racing. Jak będę miał bazę (czyli właśnie te 3 typy gier) to odezwę się na forum i poproszę was o pomoc przy pisaniu skryptów, bo nad niektórymi rozkminiałem i nie potrafię na obecną chwilę tego ubrać w kod.
Nie śpię, bo programuję.
Awatar użytkownika
Ice_trooper
 
Posty: 140
Rejestracja: 31 Lip 2015, 22:27
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tłumaczenie Unity Manual - dyskusja

Postprzez Ice_trooper » 24 Sie 2016, 21:23

Ogółem, żeby zachować spójność wyglądu obrazków i gifów chciałbym abyśmy korzystali z jednego typu assetów (nie jest to wymagane, ale tak jak mówię, zależy mi na spójności). Polecam bardzo ten zestaw: http://kenney.nl/assets Od cholery (ponad 20tys) assetów na licencji cc0. Przedwczoraj znalazłem i jestem cholernie z tego szczęśliwy :D
Co do modeli 3d, to już każdy musi znaleźć, bo na razie nie orientuję się w 3d w Unity, więc sam nie potrzebuję szukać.
Nie śpię, bo programuję.
Awatar użytkownika
Ice_trooper
 
Posty: 140
Rejestracja: 31 Lip 2015, 22:27
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Poprzednia

Wróć do unity3D.pl

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość