Unigine - pytanie o silnik

Dyskusja o innych silnikach gier.

Unigine - pytanie o silnik

Postprzez ValaAntha » 05 Wrz 2012, 18:22

Słyszał ktoś coś o takim silniku i może przybliżyć co nieco na ten temat??
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Unigine - pytanie o silnik

Postprzez Sawik » 28 Wrz 2012, 18:22

Ogólnie wykupuje się licencję na projekt, 30k zielonych i jedziesz na legalu. Oczywiście mają wersję demo byś mógł sprawdzić czy to Ci się opłaca, można ją pobrać z ich strony.

O samym silniku:
Plusy
1. DX11
2. Crosplatform - wlicza PS3, PC, iOS etc.
3. Bardzo zaawansowana fizyka.
4. Dostajesz source code.
5. Z tego co pamiętam obsługuje C++
6. Wiele rzeczy można po prostu "wyklikać", normal, height i AO mapy dla przykładu.
7. Edytor który chyba najłatwiej jest mi porównać z Unity.
8. Zobowiązują się do udzielania pomocy technicznej, ale to już reklamowa gadanina.
9. Przykłady - dostajesz parę aplikacji z source codem byś mógł zobaczyć jak to wszystko działa itp. itd.
Minusy -
1. Cena :)
Sawik
 
Posty: 254
Rejestracja: 11 Maj 2012, 16:04
Miejscowość: Bradford
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Inne Silniki

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość