Problem z rozpixelowanym shaderem wody

Shadery i tematy z nimi związane.

Problem z rozpixelowanym shaderem wody

Postprzez DoktorGold » 16 Lis 2019, 15:07

Dzien dobry Panstwu! Przychodze do was z takim oto problemem:
Zrobilem shader kreskowkowej wody i nalozylem go na obiekt 3d "plane" po czym
Zwiekszylem skalowanie z 1 1 1 na 1000 1 1000. W edytorze wszystko jest ok jednak po buildzie i odpaleniu gry na telefonie
Woda jest rozpikselowana. problem zmniejsza sie wraz ze zmniejszaniem plyty. Jednak ja potrzebuje jej tak duzej zeby siegala po. Horyzont. Jest jakies rozwiazanie? Z gory dziekuje!
DoktorGold
 
Posty: 8
Rejestracja: 01 Lip 2019, 03:08
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron