Shader w Meshu

Shadery i tematy z nimi związane.

Shader w Meshu

Postprzez bialas95 » 13 Sie 2018, 21:38

Witam,

Chce mieć w grze stożek wzroku przeciwnika. Takie coś jak w grze zrobionej właśnie na silniku Unity, czyli Shadow Tactic.
Chodzi mi dokładnie o takie coś : https://www.google.pl/search?biw=1228&b ... bu_UzWhbUM:

Mechanikę tego cuda udało mi się znaleźć na internecie. Niestety w skrypcie jest używany do tego Mesh ponieważ musi on znikać np. za ścianami. Próbowałem utworzyć Shadera w edytorze i dodać go do Mesh Render, ale tesktura kompletnie się nie wyświetla i widać tylko zielony kolor. Na załączonym obrazku widać, że stożek ten nie jest jedno kolorowy tylko ma jakieś tam tekstury (zwłaszcza, że stożek musi być przedzielony na pół, a nie mieć jeden kolor). Czy może ktoś by pomógł aby wyglądał taki stożek jak należy ?
bialas95
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 Maj 2018, 20:22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron