Siema mam pytanie o "cube"

Shadery i tematy z nimi związane.

Siema mam pytanie o "cube"

Postprzez Messie » 23 Mar 2016, 19:35

Witam,
Robię gre w Unity 3D i nie wiem jak zrobic przeźroczysty cube ??? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Messie
 
Posty: 9
Rejestracja: 20 Mar 2016, 21:30
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Siema mam pytanie o "cube"

Postprzez ValaAntha » 24 Mar 2016, 11:02

Kod: Zaznacz wszystko
Shader "Transparent/VertexLit with Z" {
Properties {
    _Color ("Main Color", Color) = (1,1,1,1)
    _SpecColor ("Spec Color", Color) = (1,1,1,0)
    _Emission ("Emissive Color", Color) = (0,0,0,0)
    _Shininess ("Shininess", Range (0.1, 1)) = 0.7
    _MainTex ("Base (RGB) Trans (A)", 2D) = "white" {}
}
 
SubShader {
    Tags {"RenderType"="Transparent" "Queue"="Transparent"}
    // Render into depth buffer only
        Pass {
        ColorMask 0
    }
    // Render normally
    Pass {
        ZWrite Off
        Blend SrcAlpha OneMinusSrcAlpha
        ColorMask RGB
        Material {
            Diffuse [_Color]
            Ambient [_Color]
            Shininess [_Shininess]
            Specular [_SpecColor]
            Emission [_Emission]
        }
        Lighting On
        SetTexture [_MainTex] {
            Combine texture * primary DOUBLE, texture * primary
        }
    }
}
}
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Siema mam pytanie o "cube"

Postprzez Messie » 25 Mar 2016, 09:54

Dzięki
Messie
 
Posty: 9
Rejestracja: 20 Mar 2016, 21:30
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość