Lustro/szkło

Shadery i tematy z nimi związane.

Lustro/szkło

Postprzez matthewpl » 26 Sty 2012, 18:44

Witam. Natknął się ktoś na shader lustra lub szkła? Ja wszędzie szukam i znaleźć nie mogę...
http://TheGamers.gamewalk.pl - nowy wymiar gier
http://MatthewPL.unity3d.pl - moje poradniki-ciekawostki
Awatar użytkownika
matthewpl
 
Posty: 48
Rejestracja: 25 Maj 2011, 14:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez ValaAntha » 27 Sty 2012, 13:18

Masz tu coś może ci się przyda Glass Shaders
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez grzegorz2047 » 30 Sty 2012, 22:24

A da sie używać w darmowej wersji Unity3D ? bo ja widziałem dla wersji PRO .
grzegorz2047
 
Posty: 34
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:38
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez matthewpl » 31 Sty 2012, 22:40

@grzegorz2047. Powinny, u mnie działały.

A jest jakaś funkcja realtime? bo tamte Twoje shadery oparte są na cubemapach. Chodzi mi głównie o lustro. Np, postać podejdzie, to się odbija.

albo tak: mam teksturę wystawy sklepowej i chciałbym, żeby się wszystko na tej wystawie lekko odbijało, ale tekstura NIE była przeźroczysta
http://TheGamers.gamewalk.pl - nowy wymiar gier
http://MatthewPL.unity3d.pl - moje poradniki-ciekawostki
Awatar użytkownika
matthewpl
 
Posty: 48
Rejestracja: 25 Maj 2011, 14:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez ValaAntha » 01 Lut 2012, 12:18

Tto może będzie dobre tam jest shader i skrypt który dołączasz do obiektu w którym ma się to odbijać :


Mirror Reflection
Mirror Reflection2 <- polecam tę opcję jest lepsza od tej 1
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez matthewpl » 01 Lut 2012, 20:29

Ok, działa. Dzięki! Jakby ktoś chciał, to mogę screena wysłać
http://TheGamers.gamewalk.pl - nowy wymiar gier
http://MatthewPL.unity3d.pl - moje poradniki-ciekawostki
Awatar użytkownika
matthewpl
 
Posty: 48
Rejestracja: 25 Maj 2011, 14:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez ValaAntha » 01 Lut 2012, 20:33

a możesz pokazać co tam majstrujesz :D
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Lustro/szkło

Postprzez matthewpl » 14 Lut 2012, 16:43

Zrobiłem screena i tak go trzymam, trzymam i jakoś nie ma okazji go wstawić, ale mam trochę czasu, to go wstawię. Wtedy właśnie testowałem AI i pomyślałem sobie: "Aa... co mi tam. Pobawię się shaderami" :D

mirror.PNG
mirror.PNG (33.58 KiB) Obejrzany 11056 razy


Myślę, że temat można zamknąć
http://TheGamers.gamewalk.pl - nowy wymiar gier
http://MatthewPL.unity3d.pl - moje poradniki-ciekawostki
Awatar użytkownika
matthewpl
 
Posty: 48
Rejestracja: 25 Maj 2011, 14:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości