Niepoprawne odtwarzanie Animacji Sprite'ów przez shadery

Shadery i tematy z nimi związane.

Niepoprawne odtwarzanie Animacji Sprite'ów przez shadery

Postprzez Reaver » 06 Sty 2015, 14:38

Witam,piszę małą grę 2D,w której chodzenie odbywa się za pomocą odtworzenia sekwencji Sprite'ów.Niestety by skrypt działał musi być podany materiał który pogarsza jakość ludka,więc wybierając w Shaderach dobrałem taki by animacja działała i ludzik wyglądał dobrze,niestety gdy wybieram inne niż Unlit/Transparent to animacja źle wygląda lub w ogóle nie działa.
Gdy wybieram Unlit/Transparent to animacja działa,lecz kolory się "rozbijają" w dziwny sposób ponieważ Bohater ma zielone oczy i kawałek jego zbroi podczas animacji również rysuje się na zielono.Chociaż na rysunku który stworzyłem tak nie jest.Jak to naprawić ?
Reaver
 
Posty: 1
Rejestracja: 06 Sty 2015, 14:34
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Niepoprawne odtwarzanie Animacji Sprite'ów przez shadery

Postprzez darkhog » 15 Kwi 2015, 17:34

Nagraj "problem" i pokaż klatki ludzika - może coś w kanałach RGBA jest nie teges i jednak wychodzi na zielono.
darkhog
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 Lut 2014, 10:16
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron