Odpowiednia rozdzielczość dla obrazu dla menu

Shadery i tematy z nimi związane.

Re: Odpowiednia rozdzielczość dla obrazu dla menu

Postprzez Xingu » 02 Wrz 2014, 21:54

Teksturę w GUI możesz wyświetlić jako obiekt typu Texture2D.
http://docs.unity3d.com/ScriptReference ... xture.html
Rozdzielczość wtedy oczywiście im większa tym lepsza, bo przy pomniejszaniu nie tracisz na jakości. Ale też nie przesadź, żeby obiekt nie ważył za dużo.
Awatar użytkownika
Xingu
 
Posty: 412
Rejestracja: 18 Lip 2013, 20:11
Miejscowość: Kraków
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Odpowiednia rozdzielczość dla obrazu dla menu

Postprzez Reboot » 03 Wrz 2014, 06:48

Chodzi mi o to, żeby stworzyć obiekt jako podłoga po którym poruszałby się gracz na której nałożona zostałaby tekstura w odpowiedniej rozdzielczości
Reboot
 
Posty: 117
Rejestracja: 26 Sie 2014, 20:31
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Odpowiednia rozdzielczość dla obrazu dla menu

Postprzez bajtek » 03 Wrz 2014, 08:44

Wszystko zależy m. in. od tego z jakiej odległości będzie się patrzeć na tą teksturę i jakiej wielkości będzie obiekt. Więc najlepiej przetestować i zrobić najpierw większą teksturę, a podczas testów zmniejszać. Z resztą w Unity możesz wybrać w opcjach importu jaki ma być maksymalny rozmiar tekstury i tam możesz zmniejszać do granicy która Ci pasuje ;)
Awatar użytkownika
bajtek
 
Posty: 212
Rejestracja: 09 Paź 2013, 06:16
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Poprzednia

Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron