[IOS] Build zrobiony, ale instalacje zakonczona porażką

Tworzenie oprogramowania dla IOS i Android.

[IOS] Build zrobiony, ale instalacje zakonczona porażką

Postprzez DeeLucky » 23 Lut 2016, 10:57

Witam,

Wraz z moim aktualnym zespołem, staramy się wydać gierkę również pod IOS'a przy pomocy Unity Cloud, lecz niestety natrafiliśmy na błąd, przez który jesteśmy bezradni. A mianowicie po zbudowaniu i zaonstalowaniu build'a na Iphone'ie dostajemy wiadomość " "nasze-repo" could not be installed at this time"

Googlowaliśmy ten problem przez dłuższy czas, próbowaliśmy wiele rozwiązań, ale niestety nie udało nam się tego naprawić. Stworzyliśmy ponownie nawet nowe liste uwierzytelniające(Credentials) przy pomocy nowego świeżego certyfikatu.

Nawet zresetowaliśmy naszego iphone'a do ustawień fabrycznych. Staraliśmy się dodać profil do telefonu przez build.cloud.unity3d.com poprzez "Reset provisioned device" -> "Detect device" -> "Install" lecz po instalacji "Unity Setup" żaden nowy profil nie pokazywał się w Settings - General - Profiles.

Próbowaliśmy różnch kombinacji targetowych wersji unity, takich jak:

  • Always use Latest 5.x
  • Unity 5.3.1p1
  • Unity 5.2.10p1

Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję za każdą poradę
DeeLucky
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 Lut 2016, 10:48
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do iPhone i Android

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości